Mumine.com ve Sizden Gelen Sorular Forumundan Kan gusül ü bozarmı Hakkında Kısa Bilgi
  1. 1

    Reklam

    Kan gusül ü bozarmı

    Reklam




    hayırlı akşamlar kardeşler ben gusül aldıktan sonra yani yarım saat sonra falan el tırnağımda kurumuş kan gördüm derisi kalkmış ve kanamış içime şüphe düştü acaba gusül sırasındamı kanadı diye bu şüpheden dolayı tekrar gusül almalımıyım....


    Paylaş
    Kan gusül ü bozarmı Mumine Forum

  2. 2
    Reklam




    Arkadaşım senin başka derdin yok mu kafayı bozmuşsun gusulle...kafayı gusulle bozacağına namazla boz bari de bi işe yarasın ..acil şifalar..



  3. 3
    kardeşim adam gibi bir soru sorduk ciddice cevap vermiyecek yardımcı olmayacaksanız yazmayın lütfen derdimize deva bulmaya çalışıyoruz...



  4. 4

  5. 5
    içler acısı bir durum bu forumda bile böyle saçmalıklar olabiliyor Allah akıl fikir versin ..ne yazık çok yazık ..2 gündür ilimle ilgili yazılar yazıp formu canlandırmak istedim ama içindekiler ölüymüş meğersemmm........



  6. 6
    Nasıl Içler Acısı Bilmemek Ayıp Değil Ama Bilmeden Devam Etmek Eğer Tekrar Gusül Almam Gerekse Günah Bunun Neresi Içler Acısı Durum Yardımcı Olacağınıza Böyle şeyler Yazarak Içinde Olduğum Durumu Dahada Zorlaştırıyorsunuz Neyse.... Hayırlı Günler



  7. 7
    Kardeşim sana başka gönderide vesvese için dua gönderdim okudun mu bilmiyorum o dua ya devam et benden sana tavsiye herhalde gençbir kızsın..bak canım bu yazdıkların hiç de normal değil gerçekten hastaysan doktora git ama ben dalga geçtiğini düşünüyorum çünkü eğer hasta değilsen normal değil yazdıkların abla tavsiyesidir sana da hayırlı günler...



  8. 8
    teşekürler tüm yazılan duaları okuyorum ama cidden şaka yapmıyorum bu işin ne şakasını yapayım her gün gusül almaktan yıprandım artık şu son yazdığım durum için almalımıyım ne olur yardım....



  9. 9
    o içimden gelen ve gusül almam için ısrar eden almazsam günah olacağını söyleyen ses şeytanın vesvesesi mi yoksa cidden almam gerektiği için mi böyle oluyor ama şeytan bizim günah işlememizi istemezmi neden günah olacakmış hissi oluyor içimde ne olursunuz yardım edin kardeşler...



  10. 10
    Gusül almazsan günah olacağını söyleyen şeytan.

    ''Neden bunu söylüyor?İbadet etmemi istemeyen biri neden temiz olmamı istesin ki?''diyorsan cevabı şu seni hassas noktandan yakalamış.Sürekli sana gusül aldıracak en sonunda bıkacaksın.Manen hastalanacaksın.

    Bunun ıspatıda şudur aklına böyle düşünceler gelince eğer kalbinde bir rahatsızlık oluyorsa bu vesvesedir.Yani zorluk geliyorsa sana.



  11. 11

    --->: kan gusül ü bozarmı

    saol kardeşim inan ki dediğin gibi oluyor söylediklerin içimi rahatlattı ALLAH senden binlerce kez razı olsun bu gün gusül almadım içimde bi rahatsızlık var arada hadi gir alıver abdestini çık diyor ama inşallah yeneceğim çünkü artık ellerim bile sürtmekten sürekli suyun altında olmaktan yara oldu tırnak diplerim acıyor... saol kardeşim herkez sürekli bu tarz şeyler sorduğum için dalga geçiyor sanıyor ama inan ki durumum hiç iyi değil bazen öyle oluyorki iş çıkışı arkadaslarım beraber yemek yiyelim diyor ben çeşitli yalanlar söyleyip hemen eve gidip gusül almaya başlıyorum sosyal bir hayatım ve düşündüğüm başka brşey kalmadı artık sürekli almazsam başıma kötü olaylar gelir kötülük ve felaketlr başımı bırakmaz gibi düşünceler uçuşuyor kafamın içinde.... dertlerimi dinlediğin için çok saol kardeşim... hayır ve dualarla iyi akşamlar...


    Muminem --->: kan gusül ü bozarmı

kan gusul abdestini bozar mı,  kan guslü bozar mı,  kan gusül abdestini bozar mı,  kan aldırmak gusül abdestini bozar mı,  gusül abdestini kan bozar mı,  kanama guslü bozar mı,  kan boy abdestini bozar mı