Mumine.com ve Sizden Gelen Sorular Forumundan Ümmü sübyan muskası boy muskası yada hamaili denen içine çeşitli dualar yazılan muska Hakkında Kısa Bilgi
  1. 71
    Kayıtsız Üye

    Cevap: Ümmü sübyan muskası boy muskası yada hamaili denen içine çeşitli dualar yazılan muska

    Muskayi nerden bulabiliriz



  2. 72
    Kayıtsız Üye
    Nerden aldiniz acaba



  3. 73
    bymn55
    Selamun aleykum

    Gecen yil nisan ayinda yatsi namazini kilip yattim saat iki gibi adiri bir titreme adeta olecekmisim gibi kotkarak yataktan sicradim. Ne oldugunu anlamadim. Hastaneye gittim doktor anlamadi sonrasinda uc dort ay sonra norologa gittim panik atak dedi. Geceleri uyuyamaz oldum. Simdi namazlarda bir korku var adeta namazi bozacak sekilde bir korku geliyo elim ayagim titriyo damagim dahi kuruyor. Bu bendeki neyin musallati acaba..



  4. 74
    Kayıtsız Üye
    Hocam hamaliyo biz yazabilirmiz



  5. 75
    Kayıtsız Üye
    Bizde yazabilirmiyiz hamayliyi hocam



  6. 76
    Kayıtsız Üye
    selam ..peki hangi hocaya yazdırdınız acaba



  7. 77
    Kayıtsız Üye
    Suleyman hilmi tunahana evlad ola bilmekdir



  8. 78
    Ümmühan sübyan veya diğer adı ile boylama nuskasının dinen hiç bir kaynağıi yoktur hanımlar. Önce Allah'tan dua da israrcı olup isteyin sonrada tıbben bir sorun varmı diye araştırıp sükut ile bekleyin.



  9. 79
    Kayıtsız Üye
    oglum siz böyle bunları yazdıkca bazı kişiler bundan kotkuyor lütfen bunları kaldırın sizin yüzünüzden agliyan onca insan var



  10. 80
    Kayıtsız Üye
    Merhaba 8 aylik bebegim icin hocanin biriyle telde gorusme yaptim nazar varmi die baktircaktim ayina gore hareketleri cok aktif bi kizim var bundan 1 hafta once havale oncesi nobet gecirdik sebebini bulamadilar herseyi tertemiz cikti bunun uzerine etrafimdakiler nazardan olcani soylediler hocaya baktirdim nazar yok ama subyan oldugunu soyledi ilk defa duymustum ne oldugunu bile bilmiyorum. Bunun duasi oldugunu muska haline gelmesi gerektini ve bi sure kizimda tasidiktan sonra bu muskanin kesilmesi gerektini soyledi yakinlarimda bunu yapan hoca bulamadim ve tekrar hocayi aradim bugun boyle boyle die ve hoca bu isin bi gunluk olmadigini soyledi benim zamanimin oldugunu bklicemi soyledim borcumuz ne olur die sordum 350 tl dedi ve ben napcami bilmiyorum aklim basimdan gitmis durumda lutfen yardim edin kizim icin korkuyorum ....



,  ,  ,  ,  ,  ,