Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan Cinsel ilişkiden kaç gün sonra gebelik belli olur Hakkında Kısa Bilgi
  1. 151
    Kayıtsız Üye
    Arkadaslar 1 ay beklemek zorundayız hamile olup olmadigimizi anlatamk icin 😞



  2. 152
    Kayıtsız Üye
    Ii aksamlar ben eylulun 19 hastalandim ve yumurtlama donemine denk getirerek iliskiye girdim suan hamilemiyim sizce yani hamile olmak icin adet donemini beklemek mi gerekli



  3. 153
    Kayıtsız Üye
    Ii aksamlar ben ekimin 19 hastalandim ve yumurtlama donemine denk getirerek iliskiye girdim suan hamilemiyim sizce yani hamile olmak icin adet donemini beklemek gerekli mi duzeltemedigim icin yenisini yazdim k..bakmayin



  4. 154
    Kayıtsız Üye
    Kusura bakmayin yanlis yazdim 19 ekim olucakti



  5. 155
    Kayıtsız Üye
    5 aylık evliyim bütün önerilere uymama rağmen hala hamile değilim çok üzgünüm eşim çok istiyo acaba neden olmuyo hiç mi olmuycak doktora mı gitmem gerekiyo



  6. 156
    Kayıtsız Üye
    Lütfen cvp verin



  7. 157
    Kayıtsız Üye
    Ya benim yorumum neden görünmüyo



  8. 158
    eray
    Arkadaslar adet bittikten sonra 7 gun sonra girin iliskiye gun asiri yani birgun girip ara verin olumlu sonuclar alirsiniz ben bebegime boyle kavustum darisi size



  9. 159
    khawla
    Biz eşimle bir buçuk hafta önce ilişkiye girdik prezervatif taktı ama çıktı sıvı de içeri girdi hamile olabilirmiyim,?



  10. 160
    Kayıtsız Üye
    Merhabalr ben 6kasimda adet gördüm 11 önde bitti esinle ilişkiye girdik normalde yumurtlama tarihim 20 snde o gün ve iki gün öncesi birlikte olduk bir yıllık evliyim ve eşim asker bi bebeğimiz olsun çok istiyoruz gün aşırı iliski yaşadık Sizce hamile olabirimiyim…



,  hamilelik ne zaman belli olur,  ,  ,  ,  ,  hamilelik kac gunde belli olur