Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan İslamda aşk nasıl olmalı Hakkında Kısa Bilgi
  1. 15
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Reklam




    Selamun aleykum hocam ben 28 yaşındayım 6 yıllık evliyim kocamla görücü usulüyle evlendim kocamı hattinden fazla sevdim kocamında beni sevdigine innanıyordum şimdi isttedigim zaman keşke sevmeseydim diyor kırıcı sözler söylüyor eşimin ailesinin cok kötü yaşantısı olmuş bizde öyle olmayalım deyince ben böyleyim diyor iki kızım var evlendigimde işi yoktu şimdi diyanette görevli sevgi istedigim zaman kırıcı konuşuyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim duanızı bekliyorum



  2. 16
    Kayıtsız Üye
    Reklam




    Nolır cevap verin bu mesajıma. Sevgilim var ve evlenicez ama kavga ediyoruz ayrılıyoruz tam aytılmakta değil ama hemen barışıyoruz evlenicez kesin isteme falanda olcak ama çok kavga ediyoruz onun yüzüne benim yüzümr yardım edin ne yapmalıyım çok seviyoruz aşığız kıskanıyoruz nolur yardım edin ne yapmalıyım. ?



  3. 17
    Selamun aleykum hocam
    Evliliklerde inişler çıkışlar olur önemli olan iniş çıkışlar yaşanır ken evliliğinize sahip cıkabbilmektir.Erkekler kadınlardan yapı itibari ile çok farklıdır kadın sürekli pof poflanmak ister veya eşinden sürekli sevgi kelimeleri ister.Erkek ise tam tersidir bundan dolayı eşiniz illaki sevdiğini söyleyip söylemediğine takılmayın ...


    Nolır cevap verin bu mesajıma

    Öncelik ile yapılan zinaya tövbe edip birn önce evlenin.Soruya gelince kıskanma veya tartışma aşırı olmadıktan sonra normal bu evlilikte de olcak belki az belkide daha fazla severek evlenen çifler bir birlerinden çok şey beklediğinden dolayı bu tür tartışmalar daha fazla oluyor incir çekirdeğini doldurmayacak sorunlardan hayatınızı zindan etmeyin.



  4. 18
    Kayıtsız Üye
    Slm dostlar ben 18 yaşındayım okuduğum okulda bir kiza aşığım ve oda aynisekilde aşık bana işi abartmadan onunla Sohpette bulunmam haramdır. Allah razı olsun.



  5. 19
    Kayıtsız Üye
    Selam aleykum simdi bu kader muhabbeti hakinda bisi sorucam simdi kötü bir insanin allah yolunda bir insanla kaderi kesişirmi sevebilirmi yada evlenebilirlermi nolur kafamdaki soru işaretlerine yardim edermisiniz



  6. 20
    Kötü insanı tercih etmek kişiye kalmış, Allah kimseyi zorlamaz



  7. 21
    Kayıtsız Üye

    Cevap: İslamda aşk nasıl olmalı

    Sen ne kadar pis bir insansın yazmayadabilirdin dimi zorlayan yok o zaman cehennemde yanınca seni izleyip bu yaptıklarından pişman ölüsünü izleriz ayıp ya günah nasıl bir terbiye aldın Allah için çok istiyorsan evlen çocuğu, evi,karını,işini zor olarak mı görüyorsun bir gün gerçekten aşık olduğunda bunları diyemiyeceksin 26 yaşına gelmişsin ama adam olamamışsın ben 14 yaşındayım bi düşünüpte yazıverin lütfen




    Yudumla Cevap: İslamda aşk nasıl olmalı

  8. 22
    Selamun aleykum hocam ben 28 yaşındayım

    Eşler arasında ki en büyük imtihanlardan biridir eşinizden beklediğiniz sevgiyi ve ilgiyi görememek Allah kadın veya erkek kalplere merhamet ve sevgi nakşeylesin inşallah.Evinde sorun olanların evliliğine Muhabbet versin inşallah bu mübarek günler hütmetine




  9. 23
    Kayıtsız Üye
    Bunların hepsi imanının eksikliğinden. Eğer Allaha hiç şüphen olmadan inansaydın ona güvenirdin. Ona güvenmek demek onun sözlerine emirlerine her şeyine gücenmek demek. Bunu yapabildiğin zaman kendine şöyle dersin; Ya insanları yaratan Allah zaten. Kendisi de diyor ki ben kullarıma zulmetmem onlar kendi kendilerine zulmederler. Kendi kendine nasıl zulmedersin? Allahın emirlerini yok sayıp kendi kafana göre hareket ederek. E Allah beni yaratmış kendi yarattığını en iyi kendi tanır. Bana bazı şeyleri yasaklıyorsa demekki onda bana zararlı şeyler var. Yoksa Allah bana niye yasaklasın ki? Ona bir zararıda yok nasıl olsa. Ama demekki bana ve atrafımdakilere zararı varki, kullarına zulmetmeyen allah, hatta onlarda kendi kendine zulmetmesin diye doğru yolu gösteren allah, ve beni benden daha iyi tanıyan yapacaklarımı ve o yapacaklarımın sonuçlarını öngörebilen allah bunları bana yasaklıyor.
    İşte Allah koşulsuz şartsız inandığın zaman bunları düşünür, daha güzel bir hayat yaşarsın ve öbür dünya içinde kendine daha güzel bir hayat hazırlarsın...



  10. 24
    Kayıtsız Üye
    Selamün aleyküm kardeşlerim benim tanıştığım biri var yaklaşık 10 ay önce tanıştık. 19 yaşımdayım hiç bir şekilde görüşmüyoruz sadece bekliyoruz. Bu da yanlış bir şey mi???



  11. 25
    Kayıtsız Üye
    gözün zinasi bakmaktır kardeşim. Allah için harama bakma

    mevlananın sözü çok güzel. edep



  12. 26
    Kayıtsız Üye
    Bence bu terbiyesini bozanlar; allah bizi dunyaya nicin gondermis bize emrettigi seyler ney bizim kulluk gorevimizin temelinde neler yatiyo diye bi arastirsinlar sonra eger bi gram titreme bir gram iman yoksa gidip istedigi seyi yapsin cezasini zaten allah verecek Allah ıslah etsin



  13. 27
    Kayıtsız Üye
    uzun zamandır birini seviyorum o bilmiyor beni unutmuş bile olabilir unutmak istedim ama aklımda çıkmadı bi kadir gecesi allaha onun ve benim hakımda hayırlısı olması için dua ettim ve ertesi gün onu otobüs durağının orda gördüm seneler sonra onu normalde görmem biraz zor ne yapmam lazım bilmiyoırum.



islamda aşk,  dinde aşk,  islamda ask,  dinimizde aşk,  dinimize göre aşk nasıl yaşanmalı,  islamda aşk nasıl olmalı,  islamda ask nasil yasanmali