Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan Bir kızın başka bir kıza aşık olması günah mıdır? Ben bir kızım ve bir kıza aşık oldum ve onu seviyorum... Hakkında Kısa Bilgi
  1. 29
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Reklam




    Doğru söylüyorsun canım insanlar yargılamakta bir numaralar ama kalbi olmayanlar bu hissi anlayamaz



  2. 30
    Bosvergitsin
    Reklam




    ben bir kızım ve bi kız bana asık bana karsı hısleri bos degilmis öyle söyledi kendisi gerce bana bu cok ters onu bı aradas kardes gibi görüyorum onu kırmakda istemiyorum sizce napim



  3. 31

    Cevap: Bir kızın başka bir kıza aşık olması günah mıdır? Ben bir kızım ve bir kıza aşık oldum ve onu seviyorum...

    Hemcinsine cinsel anlamda ilgi duyan kişilerden uzak durun. Kız kızı sever ama duygu cinsel anlamdaysa bu lezbiyenlerden sayılır ve Allahın helak edeceği kişiler sınıfına girer



  4. 32
    Kayıtsız Üye
    Aynı benim gibisin sende seni hiç yargilamiyorm



  5. 33
    Fatma Gül
    Bende bi kıza tam 2 senedir aşığım hemen yargılamayın etmeyin benimki öyle saf temiz aşlardan hiç art niyetim yok ona karşı sadece onunda beni sevdiğini bilsem yeter ötesini bende istemem zaten . O benim çok yakınım hatta o benim için ben onun için tüm çevremizdeki insanlarla küstük sadece birbirimizle konuşuyoruz o 2 oğlanla konuşuyo şuan ama sevmiyorum çıkmam diyor bende boşver çıkma diyorum bildiginiz saf temiz aşlardan bu ben o biriyle çıkıyordu 1 sene önce nasıl canım yanıyordu biliyomusunuz her gece ağlıyordum onada Allah bozmasın diyordum hep ama sonunda ayrıldı şimdi kimseyle çıkmak istemiyor . Yani onun mutluluğu herşeyden önemli benim için sadece beni kardeşi gibi görüyor yani ben öyle biliyorum en azından ama hiç kardeş lafını kullanmayız . Ona yapılmıycak dediğim birşeyi yapmaz her şeyi söyleriz birbirime hesaplarımızı kontrol ederiz en güzelide bi işi olduğunda giderken seni seviyorum görüşürüz der hep birgün biz küstük 1 ay 1 ayın her günü insan sabahlara kadar ağlar mı sabahlara kadar ağladı her günü ama bi oğlan beni sevdiğini söyleyince sevgili ol gitsin der . Birbirimize hiç kanka demeyiz . Biribirimize kötü söz söylediğimizde günümüz kötü geçer hemen ağlarız son görülmelerimizi takip ederiz .Ya siz hiç aşık oldunuz mu sabahlara kadar ağladınız mı işte buda öyle birşey çok seviyorum canımdan çok . Allah'a hergün aci çekerken dua ediyorum Allahım ne kadar saf ve temiz sevdiğimi biliyorsun ya ona aşık olmayım yada oda beni sevsin sevgili olalım diyorum sonra düşünüyorum sunumuz nasıl olur diye aglıyorum çok seviyorum be varya arada sokakta falan elimi ısıtır elimi tutar yürürüz dünyalar benim olur be çok seviyorum dünyalar kadar bazen hayaller kurarız bazen başını omzuma koyar sarılırız her dakika çok güzel bi duygu aşık olmak ona karşı hiç art niyet beslemedim sadece beni sevdiğini bilmek istiyorum



  6. 34
    Kayıtsız Üye
    eger birbirine sehvetleniorsalar haramdir



  7. 35
    Kayıtsız Üye
    ben aşık olmazdım çünkü o insana karşı boştan yere ümitlenirsin bence bu sevgiden vazgeç sonunda senin kalbin kırılmasın



  8. 36
    Kayıtsız Üye
    ben olmaz diye düşünüyorum ama sonunda senin kalbin kırılır çünkü sana vereceği tek cevap tokattır



  9. 37
    Kayıtsız Üye
    Bir kızın bir kıza aşık olması mı ? İşte orda bi durun. Olmaz değil ball gibi olur.Tabi ki İslam a göre doğru değil bunu herkes bilir, araştırmadan da .Çünkü herkes lut kavmini örnek verip durur, başka örnek yok mu ? Vardır, onlarca, binlerce...Kimsenin cinsel tercihi,yaşamı kimseyi ilgilendirmez.Bir kız bir kıza aşık diye suçlu değil.Ibadetini yap ,dini yaşa, iyi i insan ol aşkınıda ister açık ister kapalı yaşa.hem erkekle kadın arasındaki bağdan daha kuvvetli bağla bağlı olabilir iki hem cins bu yüzden çokta kaptırma yanlış duygulara. Önceliğin dinin olsun sonuçta sigara içen ölür içmeyen ölmez diye birşey olmadığı gibi kız kızı severse günahdır fiile dökerse cehennemliktir diye birşey yok sana ne doğru geliyorsa onu yap, sonuçta vicdanın sana yol gösterecektir. Sağlıcakla..



  10. 38
    Kayıtsız Üye
    ben günah olmayacağını düşünüyorum fakat karşındaki insan nasıl tepki verir bilmem
    bende bir kızım ve bir kıza aşık olmuştum bunu ona söyledim beni anlayışla karşıladı



bir kızın bir kıza aşık olması,  kızın kıza aşık olması,  kızın kıza aşık olması günah mı,  kız kıza aşık olmak,  kız kıza aşık olur mu,  ben bir kızım ve bir kıza aşık oldum,  kız kıza aşık