Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan Mastürbasyon yaptıktan sonra gusül abdesti alınmazsa dinen ne sakıncası olur? Hakkında Kısa Bilgi
  1. 15
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Reklam




    Ben evleneceğim insanın masturbasyon yapmasını istemiyorum , başkalarını düşünüp boşalmasını istemiyorum iğrenç birşey düşüncesi bile çıldırtıcı. Dinde bu yüzden yasak car car konuşmayın



  2. 16
    Kayıtsız Üye
    Reklam




    Arkadaşlar müslüman olanlar bu yazıdan muhakkak bir ders alır, bu yazıdan ders almayanlar tam bir bela ve lanet içindedirler ve böyle zihniyetteki insanlardan uzak durmanızı öneririm bu günahı yapmaya teşvik edenleri yanınızda bulundurmayın.
    Eğer müslümansan bu yazıdan ders alırsın. Almıyorsanda başkalarınıda etkilemeye kalkma"allah akrabaya yardımı emreder, çirkin işleri fenalık ve azgınlığı ise yasaklar. O siz düşünüp tutasınız diye size öğüt veriyor."



  3. 17
    Kayıtsız Üye
    adam bir mastürbasyon ettim dedi, arkadaşlar ilmihal, hadis ve fikih kitaplarinin tümünden kaynak vermişler sağolsunlar



  4. 18
    Kayıtsız Üye
    Ya su. Cunub olursun su bu olursun diyen arkadaşlar erken evlilik yazan arkadaşlar lütfen abartmayin yaa bu kadar ! O bikere insan dogasi gereği kendini rahatlatma ihtiyacidir ha fazlasi zarar midir elbette hic yapamayip da içinde de tutamazsin imkânsız bunu bu bilgileri yazan arkadaşlar da hani evlen felan yyazanlarda yapiyo eminiz ayip değil günah ta değil bakin ben saglikciyim ve ayni zamanda bu is bi gusül almakla temizlenir fiilen nikahsiz biriyle birşey yapmiyosun ki allah kimseye göstermesin o son dedigimi elbette ama bakilinca bu işlem günah değildir ve sonunda gusül gerektirir noktaaa abartmayin o isi yaptijtan sonra da suçluluk duygusu normaldir ki zaten sanirsin kibonu tek sen yapıyorsun boyle oysa herkes bunu yapiyo eminim gusül de aliyo! Abartmayin artik bence



  5. 19
    Kayıtsız Üye
    Istimna yapmak günahtır, GÜNAH OLMASAYDI eger ALLAH bunu kuranda acikca bildirimezdi. Boy abdesti yani GUSÜL abdesti sadece CINSEL iliskiden SONRA VE MENİ GEREKIR! istimna yapmak hem abdesti bozar hem de guslü bozar

    Sehvete kapilip kendinizi rahatlatmak en dogal hakkinizdir tabi gereksiz zamanlamalarda olmadigi durumlarinda... dayanamiyorsaniz KENDINIZI elinizle veyahut artik makul bir yolla ZINA ya heves duymamak icin rahatlatabilirsiniz.
    Kurani okusaniz aslinda cevabi kendinizde bulurdunuz



  6. 20
    Kayıtsız Üye
    banyoda 31 cektik sonra ayni yerde gusul abdesti alinirmi



  7. 21

    Cevap: Mastürbasyon yaptıktan sonra gusül abdesti alınmazsa dinen ne sakıncası olur?

    Zina tehlikesi yoksa istimna yapmak uygun degil. Evlenme imkanı var sa evlenin yoksa oruç tutup ibadet edin.banyoda gusül alabilirsiniz.




    Yudumla Cevap: Mastürbasyon yaptıktan sonra gusül abdesti alınmazsa dinen ne sakıncası olur?

  8. 22
    Kayıtsız Üye
    Arkadaşlar çok koruyucu dininine bağlı bir aile de yetişsem de bu konu hakkında bilgim yoktu evet ben de yaptımve yaptığımda kötü bir şey yapmışım gibi hüngür hüngür ağladığımı tövbe edip Rabbime yalvardığımı bilirim unutkanlık konusu çok doğru .zehir gibi zekam vardı fakat bunu yapmaya başladıktan sonra unutkanlıklar çoğaldı(yalan yok ).hep zaman kaybı olarak düşünmüşümdür . ben 19 yaşındayım şimdi 13 yaşında kız kardeşım var o da benım gıbı bılınçsız olsun ıstemıyorum. ona bu konuyu uygun bir uslupla anlatacagım inşallah. hep anneme sormak isterdim ama utanırdım buyuklerımada soramazdım çunkı anneme soyleyecekler dıye korkardım . sizden RİCAM kerdeşlernız kuzen yeğen arkadaş farketmeZ onlarıda biliçlendirin . bakın ben inanın dinle bütün bir şekılde yaşamımı surdurdum ama bu konu hakkında hiç bilgim yoktu okulda keşke din hocamız söyleseydi. çok şükür artık bılıyorum . lüftenn BİLİNÇLENELİM .



  9. 23
    adam bir mastürbasyon ettim ded

    Size göre basit olan istimna ruhen sağlıksızdır ,tıbbende ayı şekilde .Tabikide burada soruşan sorulara cevabımız kendi fikirlerimiz değil şafii ise şafii ilmihaliden hanefi ise hanesi ilmihaline göre cevap veriyoruz.




  10. 24
    Kayıtsız Üye
    Masturbasyondan sonra gusül aldim belki yanlis almisimdir ne yapmam gerek



  11. 25
    Kayıtsız Üye
    haklısın zaten eğer zina işlemekten korkuyorsa o kişi mastürbasyon yapması günah degildir



  12. 26
    Masturbasyondan sonra gusül aldim belki yanli
    Belki yanlış almışımdır demek vesveseye davetiye çıkarmaktır,Gusül abdestinin farzlarını yerine getirmeniz yeterlidir...

    1- Ağıza su alıp boğaza kadar çalkalamak.
    2- Burna su çekmek ve burnu yıkamak.
    3- Tepeden tırnağa bütün vücudu, ıslanmayan yer kalmayacak şekilde yıkamak.




gusül abdesti alınmazsa ne olur,  masturbasyon yapan kız,  masturbasyon yapan kızlar,  masturbasyon gusul gerektirir mi,  masturbasyon gusul gerektirirmi,  mastırbasyon yapan kızlar,  masturbasyon gusul