Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan Cok büyük günahlar işledim.. Hakkında Kısa Bilgi
  1. 1
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Cok büyük günahlar işledim..

    Reklam




    Sa öncelikle hanımlar.Size bir kaç sorum olacak ve net cevap verirseniz çok sevinirim.
    1. sorum masturbasyon, özür dilerim kullandıgım icin, el ile yapılan bir şey midir sadece? Örneğin ben cinsel şeyler okuduğum ya da gördüğüm zaman kalça hareketlerimle o isteğimi gideriyorum ve mezi görüyorum. Acaba bu da günah midir? Masturbasyona girer mi? Ve bir hadiste kiyamette el ile nikahlanacaği söylenir onu yapanlarin acaba benimki de buna girer mi?

    2. sorum ise, ben bundan daha önce 7 8 kez istigfar ettim yani tevbe ettim ama şeytan beni yine kandırdı. Acaba tekrar istigfar yani tevbe edersem olur mu.. Bir daha asla ve asla yapmayacagim.. İnternette araştırdım olur ama 4ten sonrası olmaz diyor.. Napacağım nolur yardim edin bana.. :'(


    Paylaş
    Cok büyük günahlar işledim.. Mumine Forum

  2. 2
    Reklam




    ve aleykumusselam ve rahmetullah öncelikle hadiste belirtilmiş konuşmaya gerek yok sanırım ,ikincisi ise gercekte samimi tövbe etmek gerekir Rabbım hidayet versin



  3. 3
    Kayıtsız Üye
    as slm kardeşim sen nefsine yenik düşmemeye bak o senin elinde eğer nefsini yyenersen bu gibi olumsuz hareketler olmaz



mast