Mumine.com ve Misafir Soru - Cevapları Forumundan Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra kanda gebelik belli olur Hakkında Kısa Bilgi
  1. 15
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Reklam




    Mrb arkadaslar bende 1.5 yillik evliyim bizde cok istiyoruz bebek sahibi olmayi ben bu ayin 21inde catlatma ignesi oldum. 12. Gun kanda gebelik baktirdik beta hcg. 4 cikti sizce hamile olma sansim varmi ki ya



  2. 16
    Kayıtsız Üye
    Reklam




    Bende dün çatlama iğnesi oldum iki kutu birden oldum doktorum öyle soyledi ne zaman test yaptırmam gerekiyo yardimci olurmusun7z lutffeee. ...



  3. 17
    Kayıtsız Üye
    Merhaba hanımlar bende dün pregnyl çatlama iğnesi oldum ne zaman test yaptırmaları karnımda hafif hareketlilik var lütfen yardımcı olun. ...



  4. 18
    Kayıtsız Üye
    Öncelikle herkeze merhaba ben şubatın 7 sinde çatlama iğnesi vururdum bugün ayın 16 acaba test yapsam belli olurmu



  5. 19
    Kayıtsız Üye
    Slm bende klomen ve çatlatmak iğnesi yaptırdım.adetimin beşinci günün klomen çatlatmak iğnesinide adetimden on gün önce yapıldı.şuan iğne yapılalı 13gün oldu.adetimin 4günüm geçti.sizce hamilemiyimdir.ben adet olacağım zaman gögüslerim çok ağrirdi.şuan hiçbişey yok.yumurtlamam sinirdaydi bu yüzden kullandım.düzenli adette oluyordum.pek nadir gecikirdi.sizce hamilemiyim



  6. 20
    Kayıtsız Üye
    Ben 24 nisanda çatlama iğnesi vuruldum ama 12 Mayıs ta pembe sıvı bir hastalanmam oldu 2 gün sürdü normal adet olmadım doktorumla görüştüm evdede test yaptım çıkmadı kan testi yaptım çıkmadı doktorum bir hafta daha bekleyelim adet olmazsan tekrar test yapalım hamile olabilirsin dedi bende merak ediyorum acaba hamile olabilir miyim yardimci olur musunuz lütfen



  7. 21
    Nefesim

    Cevap: Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra kanda gebelik belli olur

    3de çatlama iğnesi vuruldum gebelik testi ne zaman yapayım yardımcı olurmusunuz




    Yudumla Cevap: Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra kanda gebelik belli olur

  8. 22
    Kayıtsız Üye
    Çatlatma iğnesinde ağrların olması iyimi ben bu 11 gündür çatlatma iğnesi yabmşım hiç bi belrti yok



  9. 23
    Kayıtsız Üye
    Adet düzenzilğim var biyoljik olrak ama 3 yılık evliyim çatlatma iğnesi oldum 2 baket kolmenden sonra 11gun dür aşlama oldu daha bi belrti yaşamiyom sizce iyi mi



  10. 24
    Kayıtsız Üye
    Agustos un 8de çatlatma iğnesi yatım şimdi de idrar testi yaptım negatif çıktı erken mi sizce



  11. 25
    Kayıtsız Üye
    Merabalar ben en son 2 eylülde adet oldum doktorum bana klomen verdi ve beni ayın 13 de geri çağırdı gittim ulturasonla baktı yumurtalarım büyüdüğünü söyledi ve çatlatma iğnesi verdi iğneyi vurulduktan 2 gün sonra bel ağrısı ve kasık ağrısı başladı sizde de iğneden sonra böyle oldu mu



  12. 26
    bel ağrısı ve kasık ağrısı başladı sizde de iğneden sonra böyle oldu mu
    Hafif yan etkileri olabilir ama bir yakınım iğne yaptı hiç şikayet etmedi ve hamile kaldı



  13. 27
    Kayıtsız Üye
    arkadaşlar öncelikle dilerim rabbim herkezin kucağını boş bırakmaz benim 10 yaşında bi oğlum var ve ben ikici bir evlat istiyorum olmadığı için doktora gittim ben yumurtlamıyormuşum ve bana yumurta geliştirici iğne verdi iğnelerimi zamanında yaptım 3 tane yumurta gelişmiş dedi ve sonra çatlatma iğnesi verdi günün geçince gel dedi ekim ayının 4 de adet olmuştum kasımın 4 beklerken bugün yani ekim ayının 29 adet oldum rengi çok bulanık koyu kahverengi çok umutlandım tabiki allahtan umut kesilmez 30 yaşındayım sorum şu çatlatma iğnesi olduktan sonra gebe kalanlar ne zaman kaldı nasıl belirtiler oldu 14de beraberlik oldu sonra da doktor bi jel verdi 10 gün sür bu jeli dedi ama ben bu ay iki kez adet oldum sizce sorun ne olabilir



  14. 28
    çatlatma iğnesi olduktan sonra gebe kalanlar ne zaman kaldı
    Çatlama iğnesinden sonra bir ay içinde hamile kalanları gördüm hemde 33 yaşında



çatlatma iğnesinden kaç gün sonra adet olunur,  çatlatma iğnesinden kaç gün sonra test yapılır,  yumurta çatlatma iğnesinden kaç gün sonra test yapılır,  çatlatma iğnesinden kaç gün sonra gebelik belli olur,  çatlatma iğnesinden kaç gün sonra test yapılmalı,  çatlatma iğnesinden sonra gebelik testi,  çatlatma iğnesinden sonra adet gecikmesi