Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Kadın Sağlığı Forumundan Hormon ilaçlarının yan etkileri var mıdır Hakkında Kısa Bilgi
  1. 1

    Reklam

    Hormon ilaçlarının yan etkileri var mıdır

    Reklam




    Hormon ilaçlarının yan etkileri var mıdır?
    Tedavinin bazı yan etkileri olabilmektedir.İlaç kullanırken bazı kadınlarda genellikle geçici de olda memelerde şişkinlik ve hassasiyet, baş ağrısı, mide bulantısı, sıvı toplanması, kilo alımı ,anormal vajinal kanama gözlenebilmektedir. İlaçların yan etkilerinde doktor mutlaka haberdar edilmelidir.


    Paylaş
    Hormon ilaçlarının yan etkileri var mıdır Mumine Forum

  2. 2
    Reklam




    Her ilaçlarda olduğu gibi hormon ilaçlarının da yan etkisi olabilmektedir.Kıllanma,baş ağrısı,mide bulantısı en çok görülen yan etkilerdir.Fakat bu yan etkilerin her ilaçlarda olduğundan daha fazla olmadığını söylemek gerekmektedir.



hormon ilaçlarının etkileri