Doğum Kadın ve Doğum ve Hamilelik Öyküleri Forumundan Doğum Hikayeleri-Merhabalar Ben Ebru Hakkında Kısa Bilgi
  1. 1

    Reklam

    Doğum Hikayeleri-Merhabalar Ben Ebru

    Reklam




    Merhabalar Ben Ebru.Özel bir bankada çalışıyorum.Sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim,çünkü gerçekten çok ilginç.
    Eşimle 18 Mayıs 2003 yılında evlendik.Aslında ben bankada çalıştığım için o beni buldu diyebilirim.Malum hele o dönemlerde neredeyse bankada yatıp,kalkacaktık.Çünkü bir türlü işlerimizi bitirip,çıkamıyorduk.Geç saatlere kadar çalışıyorduk.Neyse fazla uzatmayayım.Evliliğimizin 2.yılında yani 2005 başında çocuk istediğimize karar verdik.İşin ilginç tarafı Nisan ayının başında korunmayı bıraktık. Ben sonunda hamile kalmışım ama bilmiyorum tabi.
    Önümüzde evlilik yıldönümü var.Eşim ve arkadaşlarımızla kutlamaya gittiğimizde bir kadeh şarabı devirdim. Ama içimden bir ses fazla içme, fazla içme diyor. Bu sesi de dinledim zaten)Bu arada Haziran ayı geldi çattı. Benim birden aklıma adet döneminin geciktiği geldi. Hemen evde gebelik testi yaptım ve gözlerime inanmadım,pozitifti. Haziran ayında eşim ve annemle beraber küçük çaplı bir Karadeniz turu planlaması yapmıştık.Eşime müjdeyi verdim.O da tutturmaz mı illa doktora gidelim de; o söylesin diye. Fazla araştırmadan sadece gebeliği doğrulamak adına özel bir hastanede bir uzman doktora gittik. Doktor gebeliği doğruladı ve seyahate çıkmamda bir sakınca olmadığı söyledi.Bu arada eşim devamlı "Keşke ikiz olsaydı ya" diye sayıklayıp duruyor. Ben de ona; "Saçmalama ya öyle bir şey olsaydı doktor söylerdi herhalde, terliksi hayvan mı bu bölüne bölüne çoğalsın." diye çıkıştım,gülüştük.
    2 gün sonra Karadeniz'in o yemyeşil doğasında büyülenmiş bir şekilde dolaşırken, benim bulantılarım başladı. 5,5 haftalık hamileydim.Ve inanılmaz bir uyku hali.. Neyse 7-8 gün kadar Trabzon,Ordu,Rize..dolaştıktan sonra ki Karadeniz'de o dönem her bölgesinde yol yapım,onarım çalışmaları vardı.Anlayın halimi. Haa unutmadan bir de Ankara'da mola verdiğimizde annemin bir arkadaşına uğramıştık. Canım acayip erik çekti,halime bakmadan hoplaya,zıplaya bir de erik topladım yaaa... Cesarete bak sen! Şimdiki aklım olsa hiç yapar mıyım! Dön dolaş İzmir'e (Yaşadığım ve bayıldığım şehir) döndük...
    Asıl şimdi doktor araştırmalarımız başladı.Araştıra araştıra Ege Üniv.Prof.ve öğretim üyesi olan ve gerçekten muhteşem olan doktorumuzu bulduk. Bu arada gebeliğim 6 haftalık olmuştu. Doktorumuzdan randevumuzu aldık muayeneye gittik ve ultarason.. Doktor cihazı karnımda gezdirirken bir yandan da konuşuyor,"Evet bebeğimiz gayet sağlıklı,işte bak kalp atışları falan..." Birden demez mi "Bir dakika arkada bir karaltı var" Aman Allah'ım ölüyorum sandım. Ben sayıklıyorum tabi. "Doktor bey ne var,ur mu,kist mi ne?" diye.Hayır "Burada bir tane de daha kalp atışı var.Siz ikiz bekliyorsunuz.Üstelik yüzde 100 tek yumurta ikizi "Sürpriz!!!. Şimdiye kadar başıma gelen, hatta hayatım boyunca başıma gelen en güzel süprizdi bu. İnanamadım. Sanki doktor şaka yapacakmış gibi gerçekten mi diye soruyorum. Evet dedi.Bundan sonra daha dikkatli olmam gerektiğini çok riskli bir gebelik olduğu,bebeklerin ikisinin de tek zar ve tek plesanta içinde olduklarını tekrarladı.

    Ve sıkı doktor kontrollerimiz başladı.Hamileliğimin 5,5 ayında heyet raporları ile işten uzaklaşmak zorunda kaldım ve peşinden yasaklar geldi.Çok yol yürümeyeceksin,araba kullanmayacaksın,merdiven inip-çıkmayacaksın v.s...
    Ve de testler, amniyosentez dahil ne var ne yoksa gözümüzü kapatıp, iyi şeyler düşünerek hepsini yaptırdık. Çünkü 2 bebeğin sağlığı söz konusuydu. Biliyorsunuz amniyosentez'de 300 de bir düşük ihtimali var. Çok şükür ki sonuçlar çok çok iyi çıktı. İnanır mısınız bilmiyorum ama ben 6 aylık hamileyken çevremdekiler bana doğuma ne kadar kaldı diye soruyorlardı. Karnım tıpkı 9 aylık hamile bir anne adayınınki gibiydi. Zaten erken doğum riski yüzünden son 1 ayım hastanede geçti ve benim böceklerim 8 aylık olarak ve hiç küveze girmeden 26.12.05 de dünyaya gözlerini açtılar.Haa unutmadan bebişlerimin cinsiyetini de gebeliğiminin 6.ayında öğrenebildim.Çünkü kural öyleymiş söylemiyorlarmış bu zamandan önce...

    Yani arkadaşlar tek yumurta ikizi boncuk gibi 2 tane oğlum var. Şu an 3 yaşımızı doldurduk ve anaokuluna gidiyoruz.Yani "abi"olduk)Gerçekten de anne olmak inanılmaz bir duyguymuş.Darısı çocuk özlemi çeken tüm hanımların başına.
    Sevgiler.....



    Paylaş
    Doğum Hikayeleri-Merhabalar Ben Ebru Mumine Forum

  2. 2
    Reklam




    İkiz bebeklerin heyecanı farklı yaşanmakta. Belki biraz daha korku belki biraz daha heyecan ya da her iki duygunun iki katı kadar hissedilmektedir.



ilginç doğum hikayeleri,  ilginç dogum hikayeleri,  ilginç hamilelik hikayeleri,  en ilginç doğum hikayeleri,  komik doğum hikayeleri,  merhaba ile ilgili hikaye,  ilginç gebelik hikayeleri