Soru ve Cevaplarla İslam ve Abdest / Teyemmüm soruları Forumundan Adet bitti diye gusül aldıktan sonra az da olsa kanama olması durumunda Hakkında Kısa Bilgi
  1. 43
    Kayıtsız Üye

    Reklam

    Reklam




    Ben mayis ayinin29 adet oldum ilacla adetimi durdurdum 4gun sonra ilaci biraktim simdi gusul abdesti aliyorum geliyo orucum bozulurmu kazasini saymak icin ilk adet tarihindenmi yoksa ilaci biraktigim gundenmi sayicam cok tesekkur ederimm



  2. 44
    Kayıtsız Üye
    Reklam




    Evet niyetliyim bozulmusmudur



  3. 45
    Kayıtsız Üye
    Niyetliyim orucum bozulmusmudur ilk tarihtenmi sayicam ilaci biraktigim gundenmi ozru olmasi icin



  4. 46
    Kayıtsız Üye
    bende aynı seyı sorucaktım acaba cevap verebilirmi bilen biri



  5. 47
    Kayıtsız Üye
    Selamun aleykum benimde buna benzer bi sorum var, yani iki gündür gusül abdesti aliyorum adetimin bittigini düsünerek ve ikince kez geldi bugün 9. gün bende normal zaten 7-8 güne kadar oluyor bende ama suan niyetliyim ve aslinda cok az leke yani fark edemedim bile kanmi degilmi diye ama simdi ikind namazini kilabilirmiyim emin olmadigin halde ve dus da alamam simdi agzima su kaciririm diye. Namazi kilmamakda istemiyorum simdi.. Napcami bilemedim



  6. 48
    Kayıtsız Üye
    Arkadaslar merhaba 5 gun adet gordum.daha gelmedi dus aldim dun aksa oruc tutmak icin bugun gelmedi taki bir saate kadar simdi orucum bozulmus mu oluyo bir yardimci olabilirmisiniz



  7. 49
    Kayıtsız Üye
    Adetimin 9.gunu yikandiktan sonra hiç akıntı gelmedi 11.gun sarı akıntı geldi tekrar gusul gerekir mi



  8. 50
    Kayıtsız Üye
    Dün aksam gusül abdesti aldim...sabah oruca niyet ettim....saat 17.00 gibi siyah bir leke geldi...orucum bozuldumu sizce



  9. 51
    Kayıtsız Üye

    Cevap: Adet bitti diye gusül aldıktan sonra az da olsa kanama olması durumunda

    4 gün süren adetim bitti diye gece gusul abdesti aldım sabah baktım az da olsa çok az kan gelmiş tekrar gusul gerektirirmi oruç için



  10. 52
    Kayıtsız Üye
    Ben 10gün önce adetim bitti ama kahverengi akıntı geliyo namaz kılabilirmiyim



  11. 53
    Kayıtsız Üye
    Benim bu zamana kadar hiç beyaz gelmedi nereden anlıycam



  12. 54
    Kayıtsız Üye
    Adetliyken kadinin bosalmasi ama iliskiye girmeden bosalnasi gunahmidir



  13. 55
    Kayıtsız Üye
    hayız günü içerisinde dediğiniz 10 gün mü* yoksa regl günü 7 gün ise de abdest aldıktan sonra 8. gün az kanlı akıntı geldiyse tekrar gusül alınacak mı? oruç bozulmuş oluyor mu?
    kafam karıştı? altta başka türlü cevaplar da var.



  14. 56
    Kayıtsız Üye
    Ben adetim bitti sandım bugün aptes aldım ama tekrar kanama oldu acaba bu aptestımı bozar mı tekrar gusul almam gerekir mi ?



gusül abdesti aldıktan sonra kan gelirse,  adetten sonra gelen kan olmayan kahverengi akıntı tekrar gusül almayı gerektirir mi,  gusül abdesti aldıktan sonra kan gelmesi,  gusul abdesti aldiktan sonra kan gelirse,  adetten sonra gelen kahverengi akıntı guslü gerektirir mi,  adet sonrası kahverengi akıntı guslü gerektirir mi,  gusül abdesti aldıktan sonra gelen kan